Strand, strand en nog meer strand - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Esther Oosterhoff - WaarBenJij.nu Strand, strand en nog meer strand - Reisverslag uit Ao Nang, Thailand van Esther Oosterhoff - WaarBenJij.nu

Strand, strand en nog meer strand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Oktober 2006 | Thailand, Ao Nang

Phuket viel een klein beetje tegen. Had er meer van verwacht, maar er was niet zoveel te doen door het laagseizoen. Toch hebben Jen en ik nog een heel mooi privestrandje gevonden waar we een middagje hebben gelegen. De volgende dag zijn we doorgereisd naar Phang na, daar hebben we een boottripje gedaan door de mangrovebossen en langs hele mooie rotseilanden. Was echter supermooi, en het was eindelijk ook weer es een straalblauwe zonnige dag, dus was ook echt heerlijk om te zwemmen enzo. Daarna doorgereisd naar Ao nang om nog meer op het strand te liggen, wat gister nog wel even gelukt is maar vandaag helaas niet, omdat de regen weer is losgebarsten. Maar gelukkig is ut hier heel toeristisch dus kunnen we ons wel een dagje vermaken zonder zon hier. Tis echt heerlijk om ff weer in de westerse wereld te leven en heb gister dan ook lekker bij McDonalds gegeten, haha. Morgenavond gaan we weer lekker een hele nacht in de bus zitten met siberische temperaturen door de airco, want we gaan terug naar Bangkok. Maandag gaan we nl beginnen in ons nieuwe weeshuis, dat Greenway voor ons opgescharreld heeft. Ben benieuwd hoe het zal zijn, aangezien daar niemand is die Engels spreekt. Maar op de vraag hoe we dan moesten communiceren kregen we niet echt antwoord. Dus we zien het wel, hopelijk kunnen we daar wel wat doen. Het nieuwe weeshuis ligt in Saraburi, das weer in centraal Thailand, vlakbij waar we de eerste 4 weken hebben doorgebracht.
Nou goed dat was ut wel weer voor, nu eerst lekker een paar daagjes naar Bangkok.

• 10 Oktober 2006 - 17:21

Mam:

hoi essie
    Blij dat je weer wat uit de dip bent.Ik heb de site van maris bekeken leuke foto,s.Ik hoop dat jij ook veel foto,s maakt. waren er ook schildpadden en grote vissen tijdens je boottrip.Dat de mac nog eens lekker word jaja.Ook alvast wat aardappelen voor je achteruit gelegd,want ik begreep dat de rijst je de neus uitkomt.Dit doet je vader goed.Hoop voor jullie dat dit weeshuis goed uitpakt.Met gebaren kom je ver.He Es rugzak op en hoofd omhoog.We bellen je weleens weer. groetjes pap en mam

• 10 Oktober 2006 - 17:40

Sjoukje:

Fijn dat ze nou nog wel een ander weeshuis voor jullie hebben gevonden.
    Wat betreft communicatie, dat komt wel weer goed. Je vind altijd wel een manier.

Geniet nou nog maar lekker van jullie daagjes in Bangkok!

Liefs Sjoukje

• 13 Oktober 2006 - 14:08

Suzanne:

Hee es, Lekker man eindelijk weer in de westerse wereld. Wat kan Mc Donald dan heerlijk zijn. Hier gaat alles ook nog steeds goed. Het weer is eindelijk beter, dus bruin bakken maar...
    Succes met alles en hopelijk heb je straks meer duidelijkheid over wat jullie gaan doen.
    Daaag, dikke kus