Nieuw project - Reisverslag uit Saraburi, Thailand van Esther Oosterhoff - WaarBenJij.nu Nieuw project - Reisverslag uit Saraburi, Thailand van Esther Oosterhoff - WaarBenJij.nu

Nieuw project

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

19 Oktober 2006 | Thailand, Saraburi

Daar zijn we dan!Op ons tweede project, en gelukkig is het geluk eindelijk weer es aan onze kant. We zijn nu op een weeshuis/opvangtehuis voor mishandelde en misbruikte kinderen en het bevalt heel goed. We hebben een heel huis voor onzelf (wel naar Thaise standaarden uiteraard) en de kinderen zijn echt superlief. 's ochtends werken Jen en ik op het kinderdagverblijf, wat heel leuk is maar ook heel vermoeiend aangezien die kids de hele ochtend schreeuwen en vechten. Echt niet normaal hoeveel ruzie die kids maken en hoeveel 'gewonden' er vallen op een ochtend, vraag me af of alle kinderen zo zijn op die leeftijd, maar tis echt alleen maar slaan en janken haha. Mam als dat bij jou op het werk ook zo is: respect, want ik ben er na 3 uurtjes al moe van. Maar goed 's middags geef ik les aan een groepje van 5 a 6 meisjes van 17 tot 21 jaar, die heel slecht Engels kunnen en waarvan de directrice dat graag verbeterd wil zien. Erg leuk om te doen, aangezien de meisjes nu nog wel enthousiast zijn. Dat schijnen ze normaal gesproken namelijk helemaal niet te zijn, dan hebben ze er totaal geen zin in. Hopen dat het zo blijft dus. Tis wel erg moeilijk om uit te leggen wat de bedoeling is tijdens de les, aangezien mijn thais niet bijster goed is. Maar ik ben al een heel eind:P
Verder zijn we de dagen voordat we hier kwamen in Bangkok geweest. Was erg leuk, maar ook erg stressen. Wat een chaotische stad zeg, en al die mensen die je proberen zijn op te lichten zijn ook heel vervelend. Je kan echt helemaal niemand vertrouwen, maar das nogal lastig als je zelf ff de weg kwijt bent:( Maar er zijn wel heel veel leuke dingen te zien (en te koop:P) dus hopelijk hebben we na het reizen nog een paar dagen tijd in Bangkok.
Spreek jullie snel weer!!

  • 19 Oktober 2006 - 14:31

    Nienke:

    Hee lieverd! Ik ben wel blij om te horen dat alles weer een stuk beter is daar! Waarschijnlijk dus wel iets langer vol te houden dan de week die jullie van jezelf moesten blijven zitten! En al die beesten is niks, maar een overstroomt weeshuis is waarschijnlijk ook niet alles:P. Ik mail wel weer eens een leuk verhaal, over alles wat hier vooral niet te doen en niet leuk is:) Dagg!! X

  • 19 Oktober 2006 - 14:50

    Sylvia:

    Hee Es! Mooi te lezen dat jullie het meer naar jullie zin hebben dan eerst. Vechtende kindertjes.. hebben jullie geen zin om Bitch fight te houden en mee te doen? Mocht je later niets juridisch gaan doen kun je altijd nog teacher worden zo te lezen!! Heel goed!! Hoop dat je nog ff een keer lekker kan shoppen in Bangkok.. (zijn de kokken daar echt bang...??? ;-))

    Succes meis! Dikke Kus

  • 19 Oktober 2006 - 19:07

    Zusje:

    hee es
    leuk om te horen dat het nu wel weer leuk is. ik ga al bijna naar huis. ik ga namelijk voor een weekje naar huis aangezien ik vakantie dagen op kan nemen en ik de paardjes wel mis. Wanneer kom jij eigenlijk weer terug? ik zit echt elke keer weer je verhalen met een grote glimlach te lezen het lijkt me echt super om een keer zo iets te doen. ik hoor wel weer van je. dikke kus van je zusje

  • 21 Oktober 2006 - 17:02

    Mam:

    goed om te horen en te lezen dat het nu heel leuk is en dat jullie er zin in hebben. ja je wist natuurlijk niet wat voor zwaar en verantwoordelijk werk je moeder doet .zo zie je maar dat de oudjes het zo slecht niet doen. wat heeft die p toch te betekenen .we horen weleens weer.
    groetjes van pap en mij

  • 21 Oktober 2006 - 21:19

    Lianne:

    Heey!!
    Heel fijn om te horen dat jullie 't nu wel naar je zin hebben! Lijkt me een hele ervaring daar met misbruikte kinderen, gelukkig dat ze enthousiast zijn! Hoe lang blijven jullie daar nog? Coole foto trouwens van die monniken + boedha :P (:P betekent trouwens zo'n poppetje dat z'n tong uitsteekt, moet je schuin bekijken)
    Maar heel veel plezier daar! kus

  • 23 Oktober 2006 - 13:55

    Mariska:

    Hey Es, wat leuk om op jouw site te lezen dat het toch nog goed is gekomen!! Super blij voor jullie. Ben wel jaloers op jullie echte bedden. Hier in het noorden ook erg leuk en bijzonder allemaal. Zeker deze kant opkomen!!! Nou...nog heel veel suc6 met de schreeuwende kinderen...hoop dat het meevalt met de gewonden uiteindelijk en veel plezier met reizen straks. Dikke kus en liefs Maris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Saraburi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 November 2006

Duiken!!

12 November 2006

Pai

07 November 2006

Chang Mai

19 Oktober 2006

Nieuw project

10 Oktober 2006

Strand, strand en nog meer strand
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 11833

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: