Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esther Oosterhoff - WaarBenJij.nu Pai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esther Oosterhoff - WaarBenJij.nu

Pai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 November 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo, hier ff een korte update. De dagen in Pai waren heel leuk. Het olifantenrijden was heel cool, vooral het zwemmen met ze in de rivier was heel grappig. Jen en ik zaten eerst op een kleine olifant en dat was nogal pijnlijk, maar later mochten we gelukkig op een grote en dat zat wat comfortabeler. Verder hebben we een scooter gehuurd om de omgeving wat te verkennen. Keb met de scooter bijna een slang overreden, ik keihard op de rem. Ik schrok me dood, ma goed nu heb ik hier wel mijn eerste levende slang gezien. Ook gingen we ff off-road met de scooter maar dat werd een beetje gevaarlijk met al die kuilen en gaten, dus toen de scooter vast kwam te zitten zijn we maar terug gegaan:P Verder nog een dagje bij het zwembad gerelaxed en heel veel films gekeken bij het guesthouse.
Ma goed ik zal nu weer es een poging doen om foto's op de site te zetten, hopelijk ben ik dit keer succesvol:P

  • 12 November 2006 - 11:38

    Nienke:

    Haha nou das gelukt!! Fijn zo'n douche op een olifant! Ik heb net een mooie mp3speler uit china gekregen, je kan dr ook filmpjes op spelen. Maar ik moet gerwin natuurlijk wel terugbetalen ;). En een mooie sjaal, wel gratis :P. Heb je je mooie parasolletjes al gevonden? Nog plannen voor de komende laatste weekjes?! xx

  • 12 November 2006 - 18:08

    Mam:

    wat leuk en spannend dat olifanten zwemmen.geweldig dat het je gelukt is met de foto's zo krijg je er een goed beeld van. de rust is hier weder gekeerd,moet wel weer wennen.we kunnen de weg naar schiphol bijna blindelings rijden,nog 2weekjes dan gaan we weer die kant op.tot dan.
    doei

  • 12 November 2006 - 20:51

    Marijn:

    Hey es! Super gaaf ja op zo'n olifant! Dat wil ik ook!!! haha! Maar niet eraf gedonderd?? Lianne en ik gaan zaterdag al weg, en ja we zullen voorzichtig zijn hoor meisje! Komt goed! Geniet nog even van de laatste weekjes, en dan tot na 11 januari!Dikke kus!

  • 14 November 2006 - 16:58

    Sylvia:

    Es, wat cool die olifant!! Jullie lijken heel lief op zo'n groot beest!! Lees ik nou dat jullie over twee weken weer thuis zijn? De tijd is snel gegaan zeg!
    Geniet van de laatste twee weken daar en khoop dat je de kou kunt trotseren (ofzo) in Nederland!!
    Kus Syl

  • 15 November 2006 - 16:00

    Wheena En Marsha:

    Hey Esther,

    Je kent ons niet, maar wij zijn net zoals jij in Thailand. Ook wij zijn momenteel bezig met een vrijwilligersproject voor Greenway. We lazen op je site dat jij in Saraburi hebt gewerkt in een weeshuis/centrum voor misbruikte kinderen. Zou je ons daarover wat meer kunnen vertellen? We zouden er namelijk ook graag naartoe willen als dat gaat. Kan je even een mailtje sturen naar: wheena_@hotmail.com of marshawidjaja@hotmail.com? Bedankt en veel plezier nog!

    Groetjes,

    Wheena en Marsha

  • 16 November 2006 - 11:39

    Mariska:

    Hey Esther, wat leuk om over Pai te lezen zeg. Ik zag op de foto dat wij dezelfde olifantenrijder hadden haha. We zitten trouwens weer in Pai...moeten ff wat tijd doden voor we naar Laos gaan. Geniet ze nog maar even en een goede terugreis voor straks. Dikke kus Mariska

  • 16 November 2006 - 19:02

    Suzanne:

    Woehoe, wat een gave foto's van het rijden op de olifant!! Dat wil ik eigenlijk ook nog wel doen.. olifanten genoeg hier eigenlijk, maar ze zien er wel anders uit. Ja, dat heb ik geleerd op school, vraag maar iets over wilde beesten en ik weet het allemaal.. :p
    Maar meid, nog heel veel plezier. Geniet er nog van, want het is zo voorbij (bij mij ook nog maar 5 weekjes)
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 November 2006

Duiken!!

12 November 2006

Pai

07 November 2006

Chang Mai

19 Oktober 2006

Nieuw project

10 Oktober 2006

Strand, strand en nog meer strand
Esther

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 11835

Voorgaande reizen:

01 September 2006 - 30 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: